Assets_Hamburger wit blok
MERKSTRATEGIE & CONCEPT

ONDERSCHEIDend vermogen

Wanneer jouw merk een echt unieke en duurzaam onderscheidende merkbelofte heeft, is het vervolgens alleen nog maar een kwestie van waarmaken. Alhoewel dat natuurlijk makkelijker is gezegd dan gedaan, maar ook daar kan HUNT. bij ondersteunen. Net als bij het vinden van dat eigen plekje in het concurrentieveld en het ontwikkelen van concepten die jouw merk daarheen manouvreren.

Merkbelofte maakt schuld

Natuurlijk geleend van meneer Porter, maar dat maakt het niet minder waar. Ieder sterk merk heeft een duurzaam, onderscheidend voordeel. Iets dat het merk bijzonder maakt ten opzichte van andere merken. Een belofte. Een merkbelofte. Als bureau zijn wij gespecialiseerd in het ontwikkelen van merkbeloftes en het waarmaken ervan. Dat noemen wij Brand Performance.

activeer onderscheidend vermogen

We hebben onderzoek gedaan naar de kracht van merken en hoe je echt onderscheidend vermogen creëert en activeert. 3 elementen komen terug: Identiteit, consistentie en doelstellingen. Dit zijn de sleutels voor een duurzaam succesvolle merkstrategie. Identiteit visualiseert het unieke DNA, consistentie zorgt ervoor dat mensen dit gaan onthouden en onderzoek wijst uit dat mensen met concrete doelen beter presteren. Go get them!

cases

deze merken maken
hun beloftes waar

Hotelschool den haag

Welcome future

Brand Performance in optima forma: De Haagse campus van Hotelschool The Hague werd volledig gerenoveerd. De merkbelofte ‘The heart of hospitality’ wordt weer 100% waargemaakt. HUNT. laat dit zien in een digitaal magazine en een serie films: Welcome future.

Nationale Postcode loterij

de Ocean Clean wash plaid

De Nationale Postcode Loterij is opgericht om de aarde een stukje groener te maken. Daarom ontwikkelden wij de meest duurzame prijs in de geschiedenis van de loterij: een warm plaid gemaakt van gerecycled plastic, waarmee tegelijkertijd The Plastic Soup Foundation werd gesteund.

ABN AMRO

Club van morgen

ABN AMRO is een bank met een missie. Met de introductie van de pay-off ‘Een wereld te winnen’ is gestart met ‘Banking for better, for generations to come.’ HUNT. ontwikkelt en realiseert in lijn hiermee Club van morgen. Een programma dat 54 gesponsorde hockeyclubs helpt met verduurzamen.

“HUNT. is heel belangrijk geweest voor het definiëren van onze brand via een totaalconcept: van huisstijl, tot event organisatie tot website ontwikkeling. Altijd op een creatieve, prettige wijze èn met een zakelijk oog!” 

Pieter van Rijn, CEO at Fuga