Assets_Hamburger zwart blok
HUNT amsterdam_Logo's klanten_wit_ABN AMRO MeesPierson

voorproevers

Binnen de doos is het minstens zo leuk als erbuiten, zei Jules Deelder ooit. Vrij vertaald: beperkingen dwingen je om creatiever te worden. VoorProevers voor ABN AMRO MeesPierson is hier een goed voorbeeld van. Een live online proeverij met 200 mensen vanuit de keuken van 2-Michelin-sterrenchef Fred Mustert. 

het inzicht

Kerst in lockdown

Kerst 2021 is anders dan gebruikelijk, maar helaas gelijk aan de editie van het jaar ervoor: de restaurants zijn dicht, thuiswerken is het devies. Geen grote borrels, minimaal live contact. Toch wilde ABN AMRO MeesPierson echt iets bijzonders doen voor haar collega’s in regio Zuidwest-Nederland.

De oplossing

online proeverij

Fred Musterd

VoorProevers. Een online tasting-event onder leiding van de met 2 Michelin-sterren bekroonde chef Fred Mustert. Alle medewerkers ontvingen vooraf een VoorProeversBox met alle benodigde lekkernijen. Directeur Gaby van Kesteren presenteerde de tasting live vanuit de keuken van Restaurant Fred, waar sommelier Axel Rosier en chefkok Fred Mustert de deelnemers testten op hun reuk en smaakvermogen, maar ook nuttige expert-tips deelden met hun publiek. Alles via MS Teams, inclusief polls en wordclouds.

het resultaat

samen genieten

175 hyperenthousiaste deelnemers en een blije klant. VoorProevers smaakt naar meer. Concept: HUNT. Realisatie in samenwerking met Made by Lions (video). 

kan jouw merk ook een hunt.
campagne gebruiken?

Neem contact met ons op zodat we het kunnen bespreken.