HUNT amsterdam_Logo's klanten_wit_APF

property marketing

Met 1,5 miljard asset under management een grote jongen in het beheer en ontwikkelen van vastgoed. Voor 2 projecten mocht HUNT. de propositie en identiteit ontwikkelen. The Gem en MAX.

het inzicht

scherpe propositie loont

Gebouwen zijn niet meer dan een verzameling stenen, metaal en glas. Waarde ontstaat door de locatie van het gebouw en natuurlijk een sterk concept. De propositie is van invloed op de meterprijs en hiermee op de verwachte huurstroom ofwel rendement.

De oplossing

the gem & max

premium brands & buildings

The Gem is een herontwikkeling in een opkomend gebied in Amsterdam-Oost. Het idee was om een premium verzamelgebouw neer te zetten op een medium lokatie tegen een medium prijs. MAX offices is in alle opzichten anders. Op het mooiste stukje Keizerskracht is een fors gebouw volledig gerenoveerd en uitgebouwd door DITT Projects met één van de beste architecten van Nederland, Benthem Crouwel. MAX refereert naar de naamgever van de gracht, Keizer Maximiliaan en het afwerkingsniveau: MAXimaal.

het resultaat

meer rendement

Volledig verzorgde marketing suites waar makelaars mee aan de gang kunnen en de gebouwen direct een consistente uitstraling krijgen.

kan jouw merk ook een hunt.
campagne gebruiken?

Neem contact met ons op zodat we het kunnen bespreken.