Brand Performance in optima forma: De Haagse campus van Hotelschool The Hague werd volledig gerenoveerd. De merkbelofte ‘The heart of hospitality’ wordt weer 100% waargemaakt. HUNT. laat dit zien in een digitaal magazine en een serie films: Welcome future.
het inzicht
draagvlak essentieel
De renovatie van de campus van Hotelschool The Hague in Den Haag was enorm ingrijpend. Het hele gebouw werd opnieuw ingedeeld, ruimtes aangepast aan de eisen van de tijd en werkplekken werden flexibel. Veranderingen die zowel intern als extern gedeeld moeten worden om draagvlak te creëren en commercieel succes.
We ontwikkelden het overkoepelende thema ‘Welcome future’ en hingen hier tal van relevante onderwerpen onder. Van HR (Welcome everyone) tot facilitair (Welcome partnerships). In totaal produceerden wij 8 films, 1 hoofdfilm en een compleet e-magazine dat wij gefaseerd lanceerden.
het resultaat
bereik en impact
Over een periode van 3 maanden werd content rondom de renovatie gedeeld met de paraplu ‘Welcome future’. Niet alleen werd het magazine meer dan 1.000 keer bekeken, ook de afzonderlijke films creëerden een groot bereik binnen de doelgroep op social media.
kan jouw merk ook een hunt. campagne gebruiken?
Neem contact met ons op zodat we het kunnen bespreken.