HUNT amsterdam_Logo's klanten_wit_TotalEnergies

een onderscheidende promotie

HUNT. heeft iets nieuws: een eigen digitale activatietool. Ontwikkeld in samenwerking met MessageBird en ingezet in een campagne voor TotalEnergies. En wat een enorme klapper was het! App&win zorgde voor meer dan 80.000 ingezonden kassabonnen binnen 3 maanden!

het inzicht

slim data verzamelen

De toekomst van tankstations is behoorlijk dynamisch. Er zal een transformatie plaatsvinden van aftanken naar opladen. Opladen van je auto en van jezelf. Deze verandering zorgt ervoor dat klantdata enorm belangrijk wordt voor TotalEnergies. Daarnaast is in het prijsgedreven landschap van benzinestations een onderscheidende promotie altijd welkom.

De oplossing

App&
Win

HUNT. lanceerde App&Win. Een mechaniek waarbij je kassabon je lot wordt. Dat is op zich niet vernieuwend, maar de manier waarop wij dit doen is dat wel: via WhatsApp. Klanten scannen een QR-code en automatisch opent een WhatsApp gesprek met TotalEnergies. Klanten delen vervolgens een foto van hun kassabon en ontvangen een lotnummer retour. Geheel geautomatiseerd, geheel privacy-proof.

het resultaat

inzicht in klantgedrag en franchises

Nooit eerder was meedoen met een loterij zo eenvoudig. En nooit eerder had TotalEnergies zoveel inzicht in het gedrag van hun klanten en franchises. We analyseren realtime iedere kassabon op besteding, type besteding, tijd en lokatie. Inmiddels zijn meer dan 80.000 bonnen ingestuurd door meer dan 30.000 deelnemers in 3 maanden. Een ongekend kassasucces! 

kan jouw merk ook een hunt.
campagne gebruiken?

Neem contact met ons op zodat we het kunnen bespreken.