Assets_Hamburger zwart blok
HUNT amsterdam_Logo's klanten_wit_Hotelschool The Hague

tp vision

Duurzaamheid en marketing: glad ijs. Alles wat een merk op dit gebied doet, moet goed onderzocht en uitgezocht zijn. HUNT. bracht voor TP Vision (Philips) de mogelijkheden in kaart door experts aan tafel te zetten en samen met hen ‘out of the carton box’ te denken.

het inzicht

heading

Verpakkingen van TV’s zijn vooral functioneel, zou je denken. Echter, ze zijn zo groot en zichtbaar dat het tevens mobiele billboards zijn. Een mooie kans om je als merk te onderscheiden en tegelijkertijd een terrein waar nog veel te verduurzamen valt.

De oplossing

naam project

heading

We nodigden een aantal experts uit om samen een Philips TV te unboxen. We documenteerden het proces zorgvuldig en koppelden er een brainstorm aan.

het resultaat

heading

De resultaten zijn vastgelegd in een rijk gevuld rapport waarvan nu de eerste aanbevelingen worden geïmplementeerd.

kan jouw merk ook een hunt.
campagne gebruiken?

Neem contact met ons op zodat we het kunnen bespreken.