Dit is de Quiz:

BRAND PERFORMANCE SCAN

Een merk bouwen en onderhouden is een enorme uitdaging. Er zijn een oneindige hoeveelheid touchpoints met de klant en je hebt te maken veel concurrentie. Alles uit je merk halen vergt visie en vasthoudendheid. HUNT. heeft een simpele scan ontwikkeld die je helpt om scherp te blijven. Heb je even?

1 / 12

Wat is jouw merknaam?

2 / 12

Wat is jullie merkbelofte in 1 zin? 

3 / 12

Hoe lang wordt deze merkbelofte al gehanteerd? 

4 / 12

Wat is het belangrijkste doel van je bedrijf of merk in 20 woorden? 

20 words left

5 / 12

Hoe draagt het merk bij aan het realiseren van deze doelstelling? 

6 / 12

Draag je weleens twee verschillende sokken? 

7 / 12

Is er bij andere elementen dan huisstijl rekening gehouden met de merkbelofte?

8 / 12

Op welke middelen wordt de merkbelofte direct of indirect gecommuniceerd? Vink aan wat van toepassing is. 

9 / 12

Hoe wordt de merkbelofte van jouw bedrijf waargemaakt? 

10 / 12

In welke mate vind jij dat de merkbelofte wordt ingelost op een schaal van 1 tot 5?

11 / 12

Hoe belangrijk is het merk voor de onderneming op een schaal van 1 tot 5?

12 / 12

You did it! Voordat we het resultaat met je delen…

Aanvullend op wat je allemaal al doet voor de performance van jouw merk, geven wij graag tips over hoe je de performance van je merk eenvoudig en doeltreffend kunt verbeteren. Nieuwsgierig? Geef ons je 06-nummer of e-mailadres en we maken een afspraak om ons advies te presenteren. Na afloop zullen we je niet gaan stalken op basis van de verkregen data. 

Meest belangrijk

Dit is Hoe ik het startscherm graag zou willen

  • Teksten links uitgelijnd
  • H2 voor de titel en paragraaf stijl voor de tekst eronder. 
  • Als het kan die padding weg links en rechts zodat het meer lijkt op hieronder
  • Ik heb hieronder een button vormgegeven in lijn met de stijl op de website. Ik heb die knop de klasse ‘start-knop’ knop gegeven. Anders kan misschien gerefereerd worden aan de standaard elementorknop die onder staat (met tekst ‘dit is de standaard elementor knop’)

scan jouw
brand performance

Een merk bouwen en onderhouden is een enorme uitdaging. Er zijn een oneindige hoeveelheid touchpoints met de klant en je hebt te maken veel concurrentie. Alles uit je merk halen vergt visie en vasthoudendheid. HUNT. heeft een simpele scan ontwikkeld die je helpt om scherp te blijven. Heb je even?

zou mooi zijn

Dit is Hoe ik graag een tekstvak vraag zou hebben:

Zie beeld hiernaast voor huidige status

  • Zwarte randen weg en alleen een wit tekstvak.
  • Knop in dezelfde stijl als start en dan links uitgelijnd. 
  • Geen geel hovereffect wanneer je boven het vak hovert. 
  • Die 1/12 is erg groot en zou ik in H3 willen.
  • Als het kan zou ik ‘volgende’ ipv next op de knop zetten

1/12

Wat is jouw merknaam?

belangrijk

Vraag 12/12 

Deze vraag heeft een beschrijving die ik graag in paragraaf stijl wil hebben. 

  • Beschrijving in paragraaf tekst, zonder inspringing, dus uitgelijnd met het kopje
  • Zie resultaat in plaats van ‘see result’
  • Hieronder in het voorbeeld zie je geen grijze hint in het tekstvak, maar dat is geen hint. Ik vind dat gewoon goed 😀

1/12

You did it! Voordat we het resultaat met je delen…

Aanvullend op wat ….Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

zou mooi zijn

Resultaat scherm 

In dit scherm zou ik die koeienletters onder ‘brand performance expert’ graag veranderen in normale paragraaf tekst. 

  • De titel zou ik hier graag in h2 hebben (als het te doen is, anders geen probleem)
  • De tekst zou ik in h5 willen

Brand performance expert

Aanvullend op wat ….Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.