




Het is bijna niet voor te stellen: Een bedrijf met 2,3 miljoen klanten dat bijna niemand kent. Hoogste tijd om actief aan de naamsbekendheid te werken en het merk ‘omarmbaar’ te maken.
Inzicht: SPAWW moet zich laten zien.
Met de PAWW-regeling kom je pas in aanraking als je langdurig werkloos of ziek bent. Om opgemerkt te worden en opgenomen in het geheugen, moeten we voor die tijd relevant te worden en zichtbaar zijn.
Oplossing: Relevantie en consistentie.
Weten dat je een extra aanvulling krijgt als je langdurig ziek of werkloos bent, geeft een prettig gevoel. Je kunt beter omgaan met kleine tegenslagen omdat je je net iets minder snel zorgen hoeft te maken. In een jaarplan lanceerden we daarom de tagline ‘PAWW. Verzekerd van veerkracht na de WW.’ en introduceerden we de term SUPERPAWWER. Deze komt in de campagne zo vaak als mogelijk terug en maakt het woord ‘veerkracht’ een stuk minder stoffig.
Resultaat: Duizenden mensen kregen SUPERPAWWER!
We hebben meer dan bijna 40.000 SUPERPAWWER-bars uitgedeeld tijdens een tour langs deelnemende bedrijven en onze veerkracht-trampolines op tal van events uitgestald voor SUPERPAWWER-breaks. Activaties die de doelgroep niet alleen bereikten maar ook betrokken.