Ideeën zijn er genoeg. Zelfs aan echt hele goede ideeën is in de wereld geen gebrek. Deze realiseren op een effectieve en efficiënte manier is waar de echte uitdaging zit. Daarom gelooft in HUNT. niet alleen in creatie, maar ook in strakke executie.
We houden van doen. Aanpakken. Zorgen dat het gebeurt. Misschien omdat we Rotterdamse roots hebben (ergens), maar vooral omdat we geloven in het waarmaken van je merkbelofte. En dat betekent vaak net die stap extra zetten. Als bureau voor je klant en als klant voor je afnemer.
Onderscheidende merkbeloftes leiden vaak tot uitdagende projecten. Soms projecten en werkzaamheden die je niet bij een ‘bureau’ verwacht. Maakt ons niet uit. Wij brengen ideeën tot leven en doen er alles aan om het voor elkaar te krijgen. Altijd.
Waarom? Omdat zelfs de beste ideeën kunnen falen zonder feilloze en gedreven executie. En we houden van winnen;-)
Verschillende klanten hebben het volledige campagnemanagement bij HUNT. neergelegd. Van creatieve ontwikkeling tot media-inzet en voorraadbeheer. Dit zorgt ervoor dat onze klanten met kleine teams grote projecten kunnen draaien. En dat wij als een kip op de eieren zitten en nog meer dan gebruikelijk projecten zien als onze eigen mini-onderneming. Van kop tot staart.
Deze veelzijdigheid vraagt natuurlijk om innige partnerships. Trots zeggen we dat HUNT. het enige reclamebureau is dat een partnership heeft met unicorn Messagebird. Onze mensen worden ingezet om veeleisende concepten te bedenken die de servers van Messagebird laten roken.
Ook zijn er partnerships met One2Ten en Adcombi. Deze intensieve samenwerkingen helpen onze klanten om op basis van gefundeerde inzichten prospects te bereiken en converteren. Daar is geen woord Frans bij.
HUNT. heeft iets nieuws: een eigen digitale activatietool. Ontwikkeld in samenwerking met MessageBird en ingezet in een campagne voor TotalEnergies. En wat een enorme klapper was het! App&win zorgde voor meer dan 80.000 ingezonden kassabonnen binnen 3 maanden!
Binnen de doos is het minstens zo leuk als erbuiten, zei Jules Deelder ooit. Vrij vertaald: beperkingen dwingen je om creatiever te worden. VoorProevers voor ABN AMRO MeesPierson is hier een goed voorbeeld van. Een live online proeverij met 200 mensen vanuit de keuken van 2-Michelin-sterrenchef Fred Mustert.
Aidsfonds is een sterk en vertrouwd merk in Goede doelen-land. Dit kan een voordeel zijn, maar ook een nadeel. De usual suspects zijn frequent benaderd en de conversie neemt af. HUNT. ontwikkelde en realiseert heartgallery voor Aidsfonds. Verhuur van kunst waarvan de opbrengst naar bestrijding van AIDS gaat.
Joost Roozekrans, Event Manager MeesPierson
© 2022, HUNT. Brand Performance Agency